v ktorej pracuje, zákazku od ministerstva, ktoré vedie bývalý riaditeľ Markízy Pavol Rusko.
Grafický dizajn stránky robila Rubrica a firma Tempest mala na starosti softvér. „Nerobili sme verejnú súťaž na firmu, ktorá bude robiť novú stránku. Oslovili sme tri a z nich sme dve vybrali," povedal hovorca ministerstva Alexander Škurla. Oslovené firmy vybralo ministerstvo podľa vlastného „marketingového prieskumu".
Ministerstvo neporušilo zákon o verejnom obstarávaní, keď nevyhlásilo verejnú súťaž, pretože nešlo o veľkú sumu peňazí. Za nedávno spustenú novú stránku zaplatilo okolo 200-tisíc korún. Rubrica creative v minulosti pracovala aj pre Markízu či spriaznené Rádio Okey. Dôvodom, prečo si dalo ministerstvo urobiť novú stránku, bola nespokojnosť so starou. „Chceli sme ju zjednodušiť pre jej návštevníkov," povedal Škurla. (rk)